Οι νέοι κανόνες Facebook αλλάζουν τους όρους του παιχνιδιού

  • English
  • Ελληνικά

Οι νέοι κανόνες Facebook αλλάζουν τους όρους του παιχνιδιού

Τα Social Media θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε μια ιδιαίτερη σχέση με τους πελάτες σας, υπάρχοντες ή μελλοντικούς και να κερδίσετε την εμπιστοσύνη τους.
Το να καταφέρετε όμως να τραβήξετε το ενδιαφέρον των social media χρηστών μέσα στον καθημερινό κατακλυσμό μηνυμάτων που λαμβάνουν είναι κάτι πραγματικά δύσκολο!
Για να καταφέρει το δικό σας μήνυμα να φτάσει στον αποδέκτη θα πρέπει να ξεπεράσει 2 βασικά προβλήματα.

Πρόβλημα Νο1: Οι νέοι κανόνες του Mr Facebook.

To Facebook προσπαθώντας να γίνει περισσότερο φιλικό προς τους χρήστες και να δώσει μεγαλύτερη έμφαση στις σχέσεις με φίλους και την οικογένεια, αλλάζει τους όρους του παιχνιδιού για τα business pages. Ίσως ήδη κάποιοι προσέξατε  από το Μάρτιο διαφορές στο newsfeed σας. Πώς όμως μπορεί να ξεπεράσουν τα business pages το πρόβλημα που δημιουργείτε?
Η απάντηση είναι καλύτερος σχεδιασμός και δημιουργία ακόμα καλύτερου content. Τα business pages θα πρέπει να δουλέψουν διπλά για να καταφέρουν το περιεχόμενο τους και η σύνδεση τους με τους χρήστες να είναι τόσο καλή έτσι ώστε οι χρήστες να μετατραπούν σε ακολούθους.

Πρόβλημα Νο2 : Πώς θα ξεχωρίσω;

Ο μέσος χρήστης Facebook βλέπει να περνάνε από μπροστά του περίπου καθημερινά 2500 -3000 post άρα το να καταφέρει ένα μήνυμα να ξεχωρίσει και να πείσει τον χρήστη πως είναι αρκετά χρήσιμο αλλά και ότι η συγκεκριμένη σελίδα θα συνεχίσει να παράγει περιεχόμενο που θα τον ενδιαφέρει καταλαβαίνουμε πως είναι αρκετά tricky! Για να καταφέρεις να τραβήξεις την προσοχή του αγοραστικού κοινού το πιο σημαντικό είναι να  ακολουθήσεις 2 βασικούς κανόνες.

1. Δημιούργησε & Διατήρησε το social προφιλ της επιχείρησης σου:

Το να καταφέρεις να δημιουργήσεις ποιοτικό περιεχόμενο που ξεχωρίζει από αυτό των ανταγωνιστών σου μπορεί να ακούγεται απλό αλλά σίγουρα είναι κάτι που απαιτεί γνώσεις, μέσα και κυρίως χρόνο!

Τα post ενός business page που θέλει να ξεχωρίζει και να δημιουργεί πραγματικό κέρδος πέρα από απλούς αριθμούς likes θα πρέπει να ακολουθεί ένα στρατηγικό σχεδιασμό.
Όπως και τα διαφημιστικά μηνύματα των παραδοσιακών μέσων τα οποία δημιουργούνται με βάση τα target group του αγοραστικού κοινού έτσι και οι δημοσιεύσεις ενός business page θα πρέπει να έχουν κοινό ύφος και στυλ και με κάθε τρόπο να διατηρούν και να πρεσβεύουν την φιλοσοφία της επιχείρησης.

2. Δημιούργησε περιεχόμενο που ξεχωρίζει:

Κάποιοι θεωρούν ότι το να δημιουργήσεις ένα post απαιτεί μονάχα να πατήσεις το κουμπί της δημοσίευσης, όμως για να δημιουργήσεις το σωστό περιεχόμενο το οποίο θα κερδίσει την ματιά του χρήστη και την προσοχή του θα πρέπει το κείμενο, η φωτογραφία τα γραφιστικά που χρησιμοποιείς να μπορούν να ξεχωρίσουν από τον ανταγωνισμό !
Διάφορα εργαλεία όπως το Photoshop, Adobe Illustrator αλλά και διάφορα οnline tools μπορούν να βοηθήσουν να δημιουργήσεις caught eye εικόνες.


Θές να μάθεις ακόμα περισσότερα για το πώς μπορείς να προβάλεις σωστά την επιχείρηση σου στα social media?
Eπικοινώνησε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας και μέσα στις επόμενες τρείς ημέρες ο εξειδικευμένος σύμβουλος social media θα επικοινωνήσει μαζί σου.